[openyourmind] ΑΡΩΓΗ: ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕΑΝΑΠΗΡΙΑ ΟΡΑΣΗΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ.

  • From: anna-maria foskolou <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: OPENYOURMIND@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 23 May 2013 13:01:30 +0300

Καλημέρα σε όλους σας!!
θα ήθελα με πολύ μεγάλη ικανοποίηση να σας κάνω γνωστό πως πλέον καιτα νησιά των Κυκλάδων απέκτησαν ένα φορέα που θα έχει ως σκοπό την βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης των ατόμων που έχουν αναπηρία όρασης! Ηταν κάτι που αποτελούσε μέροςτης σκέψης μου απο τότε που αντιμετώπισα το εμπόδιο της επαρχίας ως μια απομακρισμένη περιοχή απο το κέντρο της Αθήνας και ότι αυτό αντιπροσωπεύει. Οι συγκυρίες και η αναζήτησή μου στάθηκαν ως η αιτία να ενημερωθώ για αυτή την αρχή! Πριν λίγες μέρες βρέθηκα στην Σύρο όπου έγινε η πρώτη γενική συνάντηση,γνωριμία με τα πρώτα εγεγρραμμένα μέλη ώστε να γίνει η ανάγνωση και έγκριση απο τα μέλη τουτο καταστατικό ώστε να ξεκινήσουν η διαδικασίες ολοκλήρωσης της σύστασής του σωματείου με το χαρακτηριστικό όνομα ΑΡΩΓΗ . Επιλέχθηκα ως γενική γραμματέας στο διοικητικό συμβούλιο του σωματείου ώστε να ξεκινήσει η μεγάλη πορεία του σωματείου αυτού και ως αντιπρόσωπος της Τήνου. Είναι ακόμη ένα βήμα μπροστά για να φέρουμε τους ανθρώπους των νησιών που βρίσκωνται κλεισμένοι στα σπίτια τους σε μια καλύτερη μοίρα απο αυτή που έχουν μέχρι σήμερα. Ως ένα μεγάλο πλεονέκτημα είναι πως οι άνθρωποι αυτοί είναι μακρυά απο τις κομματικές και πεπαλαιωμένες αντιλήψεις είναι απλοί άνθρωποι που αναζητούν μια πιο ποιοτική ζωή,για αυτό τον λόγο και ενδιαφέρθηκα να ενταχθώ και να βοηθησω με τις γνώσεις που έχω αποκτήσει τα τελευταία χρόνια με την βοήθεια όσων στάθηκαν δίπλα μου και δεν πρόκειται ποτέ να ξεχάσω. Δεν θέλω να ξεκινήσω να λέω μεγάλα θα και θα,μιας και χρειάζεται πολύ δουλειά,υπομονή και ενέργεια ομως είναιμια πολύ καλή αρχή και αξίζουν μπράβο στην Οριάννα που ξεκίνησε αυτή την διαδικασία και που αποτελεί την πρόεδρο του σωματείου μας. Μέχρι στιγμής ανήκουν 32 άτομα απο Σύρο,Τήνο,Μύκονο και Σαντορίνη και σιγά σιγά με σταθερά βήματα θα επεκταθούμε κι άλλο.. Σίγουρα αξίζει το κόπο,και είναι μια νότα αισιοδοξίας ότι δεν έχουν τελειώσει όλα και πως ακόμη υπάρχουν άνθρωποι που έχουν την διάθεση να βοηθήσουν και άνθρωποι που έχουν ανάγκη βοήθειας!!
Αυτά είναι μερικά απο τα νέα των Κυκλάδων!!
Να είστε καλά και καλή δύναμη σε ότι και αν κάνετε!!