[openyourmind] Ο ΓΥΡΟς ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΜΕ ΕΝΑ ΠΟΔΥΛΑΤΟ

  • From: ΒΑΣΙΛΗΣ <stamulakis83@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 12 Jan 2013 21:59:28 +1300

Ο γύρος της Ευρώπης με ένα ποδήλατο!

Πρώτη καταχώρηση: Σάββατο, 12 Ιανουαρίου 2013, 22:25

Ο Κρίστιαν Βαν Λίμπεργκεν είναι μία ιδιαίτερη περίπτωση ανθρώπου. Γεννήθηκε το 1951 στο Χάουτ Χάλεν του Βελγίου και εδώ και κάποια χρόνια έχει ξεκινήσει μία διαδικασία, η οποία μόνο κουραστική μπορεί να χαρακτηριστεί. Μιλάει 8 γλώσσες από τις οποίες μία είναι και τα ελληνικά! Σκοπός του είναι να κάνει τον γύρο της Ευρώπης με το ... ποδήλατο του. Πίσω όμως από αυτό το ευχάριστο αλλά δύσκολο εγχείρημα, κρύβεται μία συγκινητική ιστορία.Πέρσι το καλοκαίρι ο Χρήστος, όπως τον φωνάζουν στο Ηράκλειο, είχε πέσει θύμα κλοπής, όταν άγνωστοι του έκλεψαν το ποδήλατο, στην προσπάθειά του να διασχίσει την Κρήτη με αυτό. Αυτές τις μέρες βρίσκεται και πάλι στο νησί με σκοπό να βρει αυτό που κάποιοι του στέρησαν. Περιπλανήθηκε αρκετά στη διάρκεια αναζήτησης του ποδηλάτου αλλά και κάποιων βιβλίων που είχε μαζί του και αναγκάστηκε να κοιμηθεί για έναν ολόκληρο μήνα στην Πλατεία Ελευθερίας στα παγκάκια.Τώρα φιλοξενείται προσωρινά στο Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων Ηρακλείου και συγκεκριμένα της Αγίας Τριάδας. Εκεί, όπως λέει και ο ίδιος, είναι πολύ ευχάριστα και ζεστά. Τρώει ζεστό φαγητό, κάνει το μπάνιο του και συνομιλεί με τους 15 ηλικιωμένους που φιλοξενεί το κέντρο. «Στην καρδιά μου και στην ψυχή μου αισθάνομαι Κρητικός. Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους Κρητικούς που με στήριξαν σε όλο αυτό. Αγαπάω την Κρήτη και την θεωρώ πατρίδα μου», λέει χαρακτηριστικά.Ο Κρίστιαν θα μείνει στο Κέντρο για λίγες ημέρες ακόμα, καθώς στις 18 Ιανουαρίου θα πάρει το δρόμο της επιστροφής για το Βέλγιο, όπου εκεί τον περιμένει το τελευταίο κομμάτι του προσωπικού του στοιχήματος. Χρειάζεται να διασχίσει 300 δήμους του Βελγίου για να μπει στο βιβλίο Γκίνες. Ελπίζει και εύχεται να ξαναβρεθεί στην Κρήτη
για να συναντήσει ξανά τους ανθρώπους που αγαπά και τον αγαπούν.

Πηγή: prismanews.grΕπιμέλεια: Δήμητρα Μπιλάλη

WEB MULTIMEDIA BUY openyourmind  25  ΝΟΕΒΡΊΟΥ 2011.rar
http://dl.dropbox.com/u/7979681/WEB%20MULTIMEDIA%20BUY%20openyourmind%20%2025%20%20%CE%9D%CE%9F%CE%95%CE%92%CE%A1%CE%8A%CE%9F%CE%A5%202011.rar Για να διαβάσετε πληροφορίες σχετικά με την openyourmind mailing list, λίστα συζήτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επισκεφτείτε τον παρακάτω σύνδεσμο: