[omstallningkarlstad] Omställning Karlstad 3 år

  • From: magnus.kumlin@xxxxxxxxxxx
  • To: Omstallningkarlstad <omstallningkarlstad@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 04 Mar 2013 11:52:11 +0000

Hejsan kära omställningsintresserade människor!

På onsdag tänkte
vi fira att vi någorlunda hållit ihop en grupp som diskuterat och
funderat och grejat med omställningsrelaterade "saker" under tre års
tid. Ett nätverk av människor är nog bland det lösaste av
organisationsformer vilket har sina fördelar och nackdelar. En av
nackdelarna är att det alltid är en stor spridning vad gäller antalet
mötesdeltagare (vanligtvis 8+/-7 personer) vilket försvårar ett
storleksval på t.ex. en tårta. Dessutom skulle säkerligen en slumpartad
tårta vara oanpassad efter eventuella allergier. Därför föreslår jag att
den som vill fira på onsdag tar med firningsmaterial själv, alltså ett
knyt-fika-firande! Det borde bli det bästa inbillar jag mig. Kaffe och
te finns på plats.

Hälsningar
KnytMagnus