[ojff-banemannskap] Re: [ojff-banemannskap] Vi trenger vakter på 100meteren resten av august og september

  • From: Ruth Inger Braanaas <ruthinger.braanaas@xxxxxxxxx>
  • To: "ojff-banemannskap@xxxxxxxxxxxxx" <ojff-banemannskap@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 17 Aug 2015 13:33:58 +0200

Hei!

Lørdag hadde Lasse oppskytinga, Eirik var dørvakt og jeg alene prøvde å
holde styr på resten. Ingen sloss eller skøt hverandre, heldigvis.

Det ble veldig trangt med så mange som ventet inne, og skyttere og
kofferter lå strødd rundt omkring. Rart ingen snublet oppi alt dette! Køene
var veldig uoversiktlige og det er egentlig ganske fantastisk at ingen ble
sure. (Ikke noe særlig, ihvertfall.)

Hadde det gått an å lage en køordning og bedt folk vente ute? F.eks. i
Nittedal bruker de noe så enkelt som kakelotterilapper og roper opp
etterhvert som det blir ledig.

Støtter ellers Eiriks henstilling om å skrive seg på lista. Greit å vite om
det kommer noen fler enn en selv...

Artig var det, lell:-)

Hilsen Ruth Inger

17. august 2015 kl. 11.50 skrev Eirik Andreassen <eirik.andreassen@xxxxxxxxx

:

I ukene som kommer frem til elgjakta starter 25.september så vil det være
svært høyt press på banene våre. I august hittil har vi hatt opp mot 200
deltagere inne pr gang. Bjørn har nå byttet ut elgen med en rein, så det er
oppskyting på tre skiver samtidig. Dette legger beslag på en hel
kontrollør, i tillegg må vi ha en i døra (jepp, som på utesteder :-) ) som
kan ta inn billett og fordele ihht kaliber (ihht begrensningen på skive
1-9), og det bør være to som fordeler standplasser og visiterer våpen i
tillegg til Bjørn som holder kassa og påmelding fra hjørnet.
Nå trenger vi virkelig deg i gul vest!

Uke 34:
Førstkommende onsdag (19/8) har jeg ikke anledning til å komme pga jobb.Pr
i dag står Kjell J oppført alene.
Førstkommende lørdag (22/8) kan jeg heller ikke stille da jeg er
instruktør på haglekurs i Nord-Odalen. Det er pr i dag ingen andre som har
satt seg opp.

Uke 35:
Onsdag 26. august starter trening for deltagerne på Elgjaktkurs for
kvinner. Tore og jeg holder jegerprøvekurs denne og påfølgende onsdag og
rifleinstruktørene vil være opptatt med deltagerne på Elgjaktkurset. Merk
at fra denne onsdagen så blir seksjon 1 stengt for andre enn deltagerne på
elgjaktkurset fra kl 18!
Lørdag 29. august er det utedag for jegerprøvekurset og seksjon 1 er
stengt hele dagen. Instruktørene er opptatt med jegerprøvekurset og flere
trengs på banen som standplassledere.

Vær snill å sett deg opp på kalenderen slik at vi vet hvor mange som
kommer for å hjelpe til:
Dersom du må komme sent og gå tidlig, så skriv det, men vi MÅ VITE hvor
mange som kommer. Sikkerheten skal alltid komme først og med få vakter må
vi stenge seksjoner.
Du finner listen her:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1nuwtYDtNIzpQyhK85wwWoLdaTAdM179zN_cKpFU4BiQ/edit?usp=sharing

--