[ojff-banemannskap] SV: [ojff-banemannskap] Rådyrjakt

  • From: "bjorn.bojsen" <bjorn.bojsen@xxxxxxxxxx>
  • To: Banemannskap OJFF <ojff-banemannskap@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 17 Sep 2015 20:03:38 +0200

Spørre Tommy, han har oversikt og er allmektig.

Sendt fra min Samsung-enhet

Date: Thu, 17 Sep 2015 15:48:30 +0200
Subject: [ojff-banemannskap] SV: [ojff-banemannskap] Førstkommende lørdag på
100meteren
From: tommy.sandvold@xxxxxxxxxx
To: ojff-banemannskap@xxxxxxxxxxxxx

Hei Eirik. Vi har god plass på "Rrådyrjakt med hund " neste helg.MvhTommy

Sendt fra en Samsung Mobil.

-------- Opprinnelig melding --------Fra: Eirik Andreassen Dato:17.09.2015
15:11 (GMT+01:00) Til: OJFF Banemannskap Emne: [ojff-banemannskap]
Førstkommende lørdag på 100meteren
Hei
Det er utedag på jegerprøven og pr i dag er det kun Vidar og jeg som er oppført
på 100meteren. Og jeg er egentlig oppsatt på å være med på jegerprøven. Noen
som vet de kan komme å ta gulvest på lørdag?

--
Med vennlig hilsen

Eirik Andreassen