[odegaard] RE: [odegaard] resumé

  • From: Klaus Emborg <klaus_emborg@xxxxxxxxxxx>
  • To: <odegaard@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 8 Jun 2010 20:52:29 +0000

Ingen protester herfra...
Jeg kan lægge til at jeg har skaffet to brobizzer, så turen over broen bliver
billigere...
Klaus

Date: Mon, 7 Jun 2010 11:42:11 +0200
Subject: [odegaard] resumé
From: hansmannster@xxxxxxxxxxxxxx
To: odegaard@xxxxxxxxxxxxx

Hej,
Lad mig lige fatte sammen: Peter og Lucia skaffede biler (sejt!!), og vi er 7
(Markus, Klaus, Carl, Peter, Atlan, Jesper, Lucia) plus 1 (Jacob), som skal
hentes i Malmø. Vi mødes alle sammen kl 18 ved Grotten (Nøddebogade/Arresøgade).

@Atlan&Jacob: Hvilke aftaler er der egentlig nu på plads i Sverige? Har i
allerede nogle svar fra egendomsmæglere?

//Carl

P.S.: Jeg har skrevet de sidste 2-3 bilpladser ud på deres interne mailgruppe,
så vi kan få fyldt bilerne op, hvis der ikke kommer protester... det er mig de
ringer til, hvis det var.

Hotmail: Trusted email with Microsoft’s powerful SPAM protection.