[odegaard] Re: [odegaard] Re: Fwd: Re: Re: RE: dagsorden møde lørdag d.19/6 hos Markus (Stærevej 48, st th)

  • From: Carl Hansmann <hansmannster@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: odegaard@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 18 Jun 2010 22:09:39 +0200

Hej alle,
det ser ud som det ikke giver så meget mening at holde møde i morgen, og
selvom jeg synes at det ville være godt, er jeg også ret presset med min
opgave for tiden. Men så skal der snart komme nogle forslag om hvornår vi
kunne holde det næste møde... jeg kan først fra september af, men tænker
ikke, at det ville være en dårlig idé at holde et møde inden der.
Regnskabet er nærmest færdig, jeg mangler bare det endelige beløb af Klaus
og gerne hans kontonummer. Klaus. Du får sandsynelighvis penge tilbage,
Klaus. Skynd dig nu.
Hvis der nu kommer rigtig megen protest i forhold til aflysning i morgen,
kunne vi godt holde det hjemme hos mig. But I prefere lazynezzz.....

HUGZ,

il dios pictionares