[oceanlavarhodes] Drafting

  • From: info@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  • To: oceanlavarhodes@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 02 Aug 2016 13:23:43 +0300

Καλησπέρα σας.

1) Όπως είδατε έχουμε ήδη κάποια ξενοδοχεία στη σελίδα διαμονή.

2) Σχετικά τώρα με τους κανονισμούς του αγώνα και κυρίως με το drafting
γιατί τα υπόλοιπα είναι τα συνηθισμένα.

Αρχικά είχα και εγώ την εντύπωση ότι θα ήταν καλύτερα να είναι με drafting ο αγώνας.
Στη συνέχεια όμως, μιλώντας με τον Κρομμύδα στο τηλέφωνο, ο οποίος θα είναι και τεχνικός
σύμβουλος του αγώνα, με προέτρεψε να απαγορεύσουμε το drafting, γιατί:

α) Οι περισσότεροι πλέον τριαθλητές στην Ελλάδα προπονούνται για μισά και ολόκληρα ironman
και έχουν συνηθίσει σε αυτό το αγωνιστικό στυλ.

β) Δεν έχουν όλοι οι τριαθλητές στην Ελλάδα 2 ποδήλατα και θα τους βάζαμε σε σκέψεις,
ή στα έξοδα μετατροπής ή ενοικίασης ποδηλάτου.

Την άποψη αυτή είχε και ο Κασίμης σε επικοινωνία με το Μόσχο.

Επίσης και στη Σύρο τον Ιούνιο σε μια επίσης κλειστή διαδρομή, το ποδήλατο ήταν
non-drafting, όπως μπορείτε να δείτε και εδώ:

http://www.syrostriathlon.gr/el/2016-01-10-19-04-42/2016-01-10-19-03-59

Οπότε η άποψή μου είναι να κάνουμε και εμείς το ίδιο και μάλιστα να το ανεβάσουμε
από σήμερα στο site στη σελίδα κανονισμοί, την οποία μετά θα εμπλουτίσουμε
με επιπλέον λεπτομέρειες.

Περιμένουμε την άποψή σας, άμεσα.