[nrg-nlp-club] Re: [nrg-nlp-club] Re: Hello

  • From: Michał_MD <mi_dur@xxxxxxx>
  • To: nrg-nlp-club@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 25 Oct 2005 21:04:41 +0200

Witajcie,
napisałem posta, ale gdzieś chyba zaginął więc napiszę jeszcze raz.
Adamie dzięki za kopuły;))
Byłem u Wioli w szpitalu i jest wszystko ok, tylko trochę po narkozie była
osłabiona i  zaspana.
Robili jej też badania krwi na prawidłowość rozwoju płodu i też wyszły bardzo
dobrze:)))

Serdeczne dzięki za pomoc:)
pozdro
Michał