[neveh-l] משולחן ראש האולפנה

  • From: רונן בן-דוד <ronenbd@xxxxxxxxx>
  • To: <neveh-l@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 13 Apr 2011 09:17:36 +0300

צוות יקר ברכה ושלום

פעמים שאין הכלי יכול להכיל את תכולתו.

בחודש האחרון היינו גדושים ומלאים באירועים רבים ומגוונים באולפנה.

ימי אדר מזמנים לבנות אפשרות להביא לידי ביטוי צדדים שאינם  לימודיים ובכל פעם זה מרשים מחדש.

מצורף מכתב שנשלח להורים היום לקראת חג הפסח. ממליץ לכולנו לעיין בו ולהתרשם מעט מהעושר העצום של הפעילויות באולפנה.

תזכורת לגבי כמה תאריכים:

אספת הורים:

יום רביעי, ל' בניסן (4/5): אסיפת הורים להורי ט-יא. להזכירכם, הוכחות מורים מקצועיים חובה משעה 19:00 עד 22:00

מבקש להעביר לכל מחנכת רשימה של הורים שהייתם רוצים לפגוש במהלך האספה

הגשת ציונים לתעודה:

לכיתות ט-יא, יש להגיש ציונים בתיאום עם חני עד ליום ששי ח' בסיוון (10 ביוני)

נא לא לשכוח להוסיף הערות ולתת ציונים ראליים

מסיבות סיום:

מסיבת סיום של בנות י"ב:

י"ח בסיוון (20 ביוני) באולפנה

כולכם מוזמנים, ודומני שזה ראוי מאוד להשתדל להגיע

מסיבת סיום מורים:

כ"ד בסיוון (26 ביוני)

נקיים סיור בשעות אחר הצהרים המאוחרות וארוחת ערב חגיגית במסעדת 'הטאג'ין' (בשרית) בתלפיות

פרטים מדויקים - בהמשך

נא שריינו ערב זה

ימי היערכות לקראת תשע"ב:

יום רביעי, כ"ז בסיוון (29 ביוני) משעה 9:00 עד 13:00

יום ראשון, ז' באב (7 באוגוסט), משעה 9:00 עד 13:00 (מפגש עם מורים חדשים: 8:15 עד 9:00)

לוח זמנים מפורט לשני ימים אלה יועבר בהמשך

בימים אלה אני מסיים שיחות אחרונות עם הצוות לסיכום שנה זו ולקראת שנה הבאה

במקביל, קראתי את כל המשובים שהועברו אלי

תחושה רבה של סיפוק ממלאת אותי. ב"ה השכלנו יחד לנווט את הספינה הנווה-חנאית למקומות טובים מאוד השנה, וב"ה לכולנו הצעות רבות לשיפור ולייעול.

לא עלינו המלאכה לגמור ואי אנחנו בני חורין להיבטל ממנה.

בע"ה נמשיך לשנס מותניים ולשפר את איכות המשאב האדיר הנקרא 'נווה חנה'.

אני מלא רגשי תודה לקב"ה, שזיכני לעמוד בראש מערכת כה מלאה וגדושה, כה יצירתית ורגישה, כה מלאת יכולת להתקדם ולבקר בה בעת.

לא תמיד אנו מכירים בכך, שאולפנת 'נווה חנה' היא מבתי החינוך המיוחדים בארץ, ומעשה החינוך הנעשה כאן קשור במרקם המיוחד שיש בין הצוות כולו (חינוכי, מקצועי וכל השאר) לבין הבנות

אשרינו שזכינו.

Walla! Mail - Get your free unlimited mail today