(no subject)

  • From: rivki israeli <rivki_isra@xxxxxxxxx>
  • To: <neveh-l@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 23 Nov 2010 21:47:56 +0200

לכל צוות המורים השלום והברכה,

בתחילת השבוע סיימנו מרתון של ישיבות מורים על בנות כל השכבות. למרות העומס יצאתי בהרגשה טובה מאד. אני גאה להיות שייכת לצוות מורים מסור ורגיש, המשקיע שעות רבות בחשיבה על כל בת ובת, מוכן להתגייס, אף מעבר לשעות העבודה הרשמיות, כדי לקדם כל אחת בתחומים הנדרשים לה, קשוב לצרכים ורגיש להתנהגויות (לעיתים מעצבנות) הנובעות ממצוקה או מקושי ובעיקר צוות שאוהב את הבנות ורוצה בטובתן בכל תחומי החיים. אני מאחלת לכולנו המשך עבודה מספקת ומאתגרת.

כפי שודאי שמתם לב, 2 פרויקטים לזכרה של רחל נחמיה ז"ל יצאו לדרך.

הפרויקט הראשון- הכנת קיר הנצחה מסביב לדלת של "החדר של רחל" כמעט הסתיים לאחר 4 ימי עבודה אינטנסיביים בניצוחה של שרון ברנד. בנות משכבות שונות התגיסו ובאו ואף בוגרות שהצליחו להשתחרר מהשרות הגיעו לכמה שעות ותרמו מזמנן. יישר כח לשרון ולבנות.

הפרויקט השני- מועדון משודרג לתלמידות. המקום נוקה וסודר על ידי הבנות ובימים הקרובים יצבע, יוחלפו וישודרגו הכיור, השיש, הארונות ומוצרי החשמל. פינות ישיבה, תרומת משפחת לובוצקי, יגיעו בימים הקרובים והבנות עמלות על תקנון וכללי שימוש כדי שהמקום ישאר נעים לאורך זמן. אנו מקווים שאכן מקום זה יהווה פינה חמה לבנות בימי החורף הקרים (שיגיעו...)

לקראת יום השנה לפטירתה של רחל נקיים טקס חניכת הקיר והמועדון בנוכחות בני המשפחה, צוות, בנות ובוגרות ועל כך יפורסם בהמשך.

עלות הפקרויקטים גבוהה ואנו זקוקים לתרומות נוספות. נשמח בתרומתכם. אנא צרו איתי קשר בהקדם.

חדר מורים- קצת צובט לי הלב שלאחר השקעה רבה והענות לבקשת הצוות, חדר מורים חזר להיות מבולגן, עמוס ופחות נעים. אני מוצאת את עצמי בשעות המאוחרות של הלילה או בשעות הבקר המוקדמות מנסה קצת לסדר, לזרוק זבל שנמצא על השולחנות, להחזיר דברים למקומם כדי שמורים שמגיעים לכמה דקות של הפסקה ימצאו מקום נעים כדי להחליף כוחות. אנא, שימרו על הסדר לטובת ורווחת כולנו.

נושא "החולצות האחידות"- דורש רענון. אנא, הקפידו לפתוח כל שיעור באמירה: "מי שלא לובשת חולצה אחידה מתבקשת ללכת הביתה". רק אם נהיה עקביים והחלטיים נצליח להעביר את המסר. נושא החצאיות הרבה יותר מורכב.למרות שהבנות יודעות את אורך החצאית הרצוי, רבות מהן לא עומדות בכללים (ולא תמיד מכוונה רעה) וזקוקות לעזרה שלנו. אני מאד מבקשת לשלוח אלי בנות שעוברות את הגבול. זוהי הזדמנות בשבילי, מעבר לטיפול המשמעתי, לפתוח שיח עם בנות אלה. ואנא, בידקו שהבנות שנשלחו אלי אכן הגיעו...

אשמח לשמוע תגובות והצעות. רבקי

Walla! Mail - Get your free unlimited mail today