[narvamnt2] Juhatuse koosolek 29 okt, 2014 / Narva mnt 2 board meeting

  • From: Indrek Raud <iraud@xxxxxxxxxxx>
  • To: "narvamnt2@xxxxxxxxxxxxx" <narvamnt2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 11 Nov 2014 19:34:14 +0200

 NOTE: if you need this information in English please send me a note and I´ll
translate it for you.29 oktoobril toimus Narva mnt 2 KÜ juhatuse koosolek.
Protokolliga saate tutvuda
siin:http://www.narvamnt2.net/ckfinder/userfiles/files/29-10-2014%20Juhatuse%20koosoleku%20protokoll.pdfJuhiks
 tähelepanu punktile 3 ja järgnevale korter 18-19 omaniku vastusele

Tervitades,
Indrek Raud
Lugupeetud juhatusEsiteks võiks kutsuda hea tava kohaselt koosolekule inimese,
keda antudpunkt puudutab.Teiseks loen esimest korda protokollist, et korter 19
radiaatorite pärasttekkis avarii. Miks te mulle sellest koheselt ei teavitanud?
Radiaatoritemahavõtmine oli ajutine seoses ehitustööde teostamisega. Enne
radiaatoritemahavõtmist teavitasin ja kooskõlastasin veelkord kõik tööd
halduriga ningtöid teostas meie maja haldusfirma Veisar, kes meie maja
küttesüsteemi eestvastutab. Selliste alusetute süüdistuste korral palun mulle
esitadasõltumatu ekspertiisiakt, et miks just korteri 19 radiaatorite
mahavõtmiseljuhtus avarii. Eriti olukorras, kus ka juhatuse liikmetele on
teada, et kateistes korterites on võetud radiaatorid maha selle kütteperioodi
jooksul.Kuna te olete sellest teadlikud, siis tekib küsimus, et miks näete
teainult korter 19 radiaatorite mahavõtmises probleemi, aga teistes
mitte?Ebaõiglane- kas pole?Samuti tellis juhatus sellel aastal ligi 25 000 euro
eest avariitöidküttesüsteemis. Narva mnt 2 küttesüsteem peaks olema sel juhul
väga korrasning erinevates korterites radiaatorite ajutine mahavõtmine ei saa
tekitadasellist olukorda nagu kirjeldasite.Kolmandaks on kõik kooskõlastused
olemas: Päästeametilt, Tallinna KesklinnaValitsuselt ja korteriomanikelt.
Samuti olen andnud juhatusele infotkorteris 19 toimuvate renoveerimistööde
kohta nii suuliselt kui ka e-mailiteel ning objektiga on ka tutvunud juhatuse
liikmed.Palun see kiri väljatrükituna panna kõikidesse trepikodadesse
protokollijuurde ja lisada kodulehele.Lugupidamisega,Rasmus Kästik