[myjoice-konsument] myJoice - Nyhetsbrev December 2009

  • From: myjoice-konsument@xxxxxxxxxxxxx
  • To: myjoice-konsument@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 10 Dec 2009 23:54:44 +0100

Title: myJoice - Nyhetsbrev December 2009
myJoice
Nyhetsbrev December 2009

Vill du se och träffa din familj till jul?
Skaffa då ⬝Världens enklaste TV-telefon Joice⬝.
Här kan du titta på hur TV-telefonen Joice fungerar:

Läsa mer? Klicka här!

myJoice har vuxit och vi har lagt stor fokus på produktutveckling.

På vår hemsida har vi ökat enkelheten, kvalitén och lagt ut många olika slags filmer.

Vår grundare och initiativtagare David Pagrotsky berättar hur det hela startade med TV-telefonen Joice.

Läsa mer? Klicka här!

TV-telefonen Joice garanterar att du alltid kör den senaste version av mjukvaran och garanterar på så sätt att din produkt förbättras med tiden.  Vi gör löpande uppdateringar som sköts centralt och installeras automatiskt utan att du behöver göra någonting speciellt.

Läsa mer? Klicka här!

Min väninna hade en bildtelefon kopplad till sin TV hemma i vardagsrummet och där på skärmen kunde hon både prata och se sina barn och barnbarn.

En sådan ville jag också ha! Jag har min äldsta dotter i Frankrike och jag saknar den dagliga kontakten oerhört mycket.

Visst kan vi ringa varandra, men det är ju långt ifrån samma sak som att vi kan se varandra.

Läsa mer? Klicka här!

Tryck här om du vill sluta prenumerera på nyhetsbrevet.
Tryck här om du vill börja prenumerera på nyhetsbrevet.

myJoice AB, Anckargripsgatan 3, 211 19 Malmö, Sweden, info@xxxxxxxxxxx, 0735 25 06 59