[majornaschack] Nya schacklokaler

  • From: "Berg, Roy" <roy.berg@xxxxxxxxx>
  • To: "majornaschack@xxxxxxxxxxxxx" <majornaschack@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 3 Feb 2014 07:31:06 +0000

Hej !

Vill bara passa på att säga att de nya schacklokalerna är fantastiska. Ljusa
lokaler och havsutsikt. Under de år man spelat lagmatcher har man besökt ett
antal städer och emellanåt trevliga schacklokaler. Då har man i sitt stilla
sinne tänkt att det vore ju en dröm att ha så bra schacklokaler. Det har vi nu.
Tack Bosse, Leif och Klas och andra som bidragit. Det gjorde ni bra.

Nu gäller det att komma igång och använda lokalerna. Vilket trevligt KM till
hösten att se fram emot!  Nu under våren hoppas jag att vi kan komma igång på
torsdagar. Det pratas om ett snabbschacks KM. Det är jag gärna med på. Men jag
är bortrest vecka 9 den 24-28 februari. Så det vore bra om vi kunde köra
Snabbschack KM med start torsdag 6 mars om det passar för andra också.

Hälsningar

Roy