[lug-vidin] Re: [lug-vidin] RE: [lug-vidin] Излезе Debian 6.0

  • From: Kristian Kirilov <kristian.kirilov@xxxxxxxxx>
  • To: lug-vidin@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 7 Feb 2011 21:29:23 +0200

Аз като стар чичкан си цъкам до последно на stable версията и нямам никакви
проблеми. (Говоря за Lenny.)

Първите ми впечатления от squeeze са .......... XEN-a изтрещя с пълна сила
:-)
Намерих някакъв workaround, но като цяло още не мога да си пусна виртуалната
машина.

Не съм XEN гуру, но за момента не се държи много стабилно.
Ако някой има повече опит с XEN нека да го сподели тук.