[loco_forening] Re: Fremlæggelse til næste IRC møde

  • From: Martin Pihl <martinpihl@xxxxxxxxx>
  • To: loco_forening@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 22 May 2008 18:36:50 +0200

On Thu, 2008-05-22 at 18:16 +0200, Carsten Agger wrote:

> Det lyder som en fornuftig idé - det er for tidligt at beslutte noget
> som helst på IRC-mødet.
>
> hilsen Carsten

Søren og jeg diskuterede det lige, og tænkte, at den bedste
fremgangsmåde vil være, at vi tager en diskussion af de tre muligheder
på IRC mødet, og ser om vi kan drage nogen konklusion på den baggrund.
Hvis vi får fuld opbakning til ét forslag, vil vores videre arbejde
fokusere på dette me de inputs, der nu engang kan komme fra mødet til de
forskellige forslag.

Det vil sige, at vi evt betragter diskussionen som en vejledning videre,
uden at der er taget en egentlig beslutning om noget. Men forhåbentlig
også med en diskussion som udmunder i, at vi kan begynde at lægge os
fast på nogen ting, så vi kan komme videre med arbejdet.

/Pihl