[listapzzvpz] Re: novi članovi

  • From: Berislav Bulat <ordinacija.cabuna@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: listapzzvpz@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 28 Jul 2015 08:55:49 +0200

Što se novih adresa na listi tiče, nije skroz jednostavno unositi ih jer ne mogu to sa svakog računala (zbog razlike u operativnim sustavima i/ili internetskim pregledima, nije mi točno jasno).

Danas ću opet imati mogućnost i pokušat ću upisati ih, kolege će vjerojatno morati unutar određenog roka kliknuti na link u automatskom mailu koji bi trebali primiti.

Za dvije od četiri adrese koje ste poslali jučer i danas sam već ranije dobio potvrdu da su upisane na listu pa sam uputio kolegice neka provjere "spam/otpad" ne završe li im naše poruke možda tamo... Ako se nastave problemi, možda će biti bolje da drugačije organiziramo tu listu (nađem drugog poslužitelja ili jednostavno svi šaljemo u Cc), ali za sada neka ostane ovako!

Dana 28.7.2015 07:24, Dr. Peček je napisao(la):

Dragi Bero, jeste li ono proslijedili ?
ako bude kakvih problema poslaćemo dr Perić i ja ispred Kohoma
dalje, u razgovoru s kolegama saznajem da neki nisu na listi
pa molim da ih se stavi

Marija Milićić oom-marija-milicic@xxxxxxxxxxx
Danijela Reseta ord.dr.danijela.resetar@xxxxxxxxxxx
Mirta Borjan mirta_borjan@xxxxxx

Najljepša hvala

--
Berislav Bulat, dr. med.
Dom zdravlja Virovitičko-podravske županije