[listapzzvpz] Fwd: [smartdoctor] OBNOVA ORDINACIJA IZ EU-FONDOVA

  • From: Berislav Bulat <ordinacija.cabuna@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: listapzzvpz@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 29 Jul 2015 18:56:51 +0200

Pozdrav,

htio sam proslijediti obavijest o ovome u naslovu, no sad su ju već poslali preko Medicusa - ako je netko propustio, evo i ovdje na dnu.

Svakako ovdje prosljeđujem odgovor koji sam dobio od Ravnatelja DZ-a kad sam pitao trebamo li ponoviti ranije poslane "liste želja" (jer je to u DZ-u išlo prije koji mjesec) - ne treba ništa, odradit će oni, Bogu hvala! :)

Šalje: "Vikica Krolo" <vikica.krolo@xxxxxxxxx>
Datum: 29. 7. 2015. 07:56
Predmet: [smartdoctor] OBNOVA ORDINACIJA IZ EU-FONDOVA
Prima: "smartdoctor" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
Kopija:

Većina medija je prenijela poziv ministra zdravlja prim Varge i ravnateljice HZZO-a Prenđa Trupec kojima HZZO poziva domove zdravlja i koncesionarske ordinacije primarne zdravstvene zaštite da konkuriraju za sredstva iz EU fonda u svrhu opremanja ordinacija.

Konkurirati ima pravo 15 županija iz I i II skupine, po indeksu razvijenosti, odnosno ordinacije iz navedenih područja i 36 domova zdravlja. Ulaganja su moguća i na otocima izvan predviđenih županija.

Svi relevantni podaci o načinu sufinanciranja biti će objavljeni na Web portalima Ministarstva zdravlja i HZZO-a i trajat će DO 17.KOLOVOZA 2015.G. na internet adresi: https://e-usluge.hzzo.hr/euf-oprema-2015-07 [1]
web aplikacija putem koje možete, po vlastitoj procjeni potreba i interesima, izabrati željenu opremu.
Ispunjavanje tablice nije obvezujuće, već isključivo informativnog karaktera kao pomoć pri sporazumu koji će se zaključiti s najpovoljnijim dobavljačima.

Web aplikaciji se pristupa direktno na navedenoj internet adresi uz pomoć pametne kartice, istim načinom identifikacije korisnika poput one prilikom pristupa CEZIH portalu.

Prijave putem Web aplikacije na stranicama Ministarstva zdravlja i HZZO-a su do 17.kolovoza 2015.g. i nisu obvezujuća.

Minimalni bespovratni iznosi za koncesionare su od 40.000, a maksimalni 450.000 kuna. Za domove zdravlja su od 500.000 do 4 milijuna kuna.

Izvor: Web stranice Ministarstva zdravlja

Links:
------
[1] https://e-usluge.hzzo.hr/euf-oprema-2015-07

--