[listapzzvpz] Fwd: FW: suglasnost

  • From: Berislav Bulat <ordinacija.cabuna@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: listapzzvpz@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 10 Feb 2016 19:05:24 +0100

Pozdrav,

što mislite o ovom prijedlogu (poziv je u prilogu), vjerujem da ste ga svi primili jer vidim da je prosljeđivan na brojne adrese? Hoćete li se uključiti u akciju?

Po meni, to je u interesu samo dotične tvrtke. Ako probir ukaže na nepravilnosti, onda čovjek mora na ORL pregled koji će mu eventualno propisati (skupo) pomagalo, a da možda nije nikad to planirao i vjerojatno neće imati od toga nikakve koristi. Naime, prema mom iskustvu, upotreba slušnih uređaja uvelike ovisi o motivaciji pacijenta, a ne mislim da to na ovaj način možemo postići.

Ja sam već poslao svoju nesuglasnost kao odgovor.