[lapsevanemkirjutab] Re: Maiustamine

  • From: Janne Maran <jannemaran@xxxxxxxxx>
  • To: lapsevanemkirjutab@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 9 Dec 2015 18:56:29 +0200

Tere!

Mina ja Triinu (Margarethi ema) oleme need inimesed, kes mõtlesid samuti
väikese magusalaua teha. Arvan, et jõuame kõik koos teed juua, kringlit
süüa ning ka piparkooke põske pista.

Kohtumiseni

Janne (Marii ema)

9. detsember 2015 15:33 kirjutas Berit Aaviksoo <berit.aaviksoo@xxxxxxxxx>:

Tere!

Minu poolt samuti aitäh ja vabandan, kui kontode ja salvrätikarpide
virvarris on midagi sassi läinud - proovime heastada.

Maiustamisega seoses palus aga õpetaja Sirli, et need kolm ema, kes ses
osas initsiatiivi üles näidanud, lepiksid omavahel midagi kokku. Ühena
neist kolmest olen juba lahti rullinud piparkoogitaigna, aga kuna ma ei
tea, kes on ülejäänud kaks, paiskan selle teabe tervesse listi. Sain nõnda
aru, et midagi suurt (loe: kooki vms) süüa oleks tülikas, nii et ma ei
teagi, mis lisaks piparkookidele veel sobiks... Mandariinid? Muid mõtteid?

Ingeri ema Berit

8. detsember 2015 18:40 kirjutas <triinusinimae@xxxxxxxxx>:

Tere vanemad,

Tahtsin peatse jõulupeo eel veel kord tänada südamest Helet ning Jannet,
kes võtsid aega ning pühendumist, et leida meie kallitele lastele ning
nende õpetajatele kingid. Suur suur tänu teile!
Ühtlasi tuletan meelde, et õpetaja Sirlil oli sünnipäev ning ootan veel
mõne lapsevanema panust :)
Meenutuseks konto nr EE932200001101797075 Triinu Sinimäe summa 1,50 ning
samuti võib tuua neljapäeval jõulupeol.

Tervitades,
Margarethi ema

Sent from my iPhone