[ks] Re: päästke vihmametsad!!!

  • From: "sixten" <nuut@xxxxxx>
  • To: <ks@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 19 Jan 2005 09:02:13 +0200 (EET)

Mina oleks ettevaatlik selliste kirjadega. Sellised kett-kirjad on suurepärane
võimalus igasugustel spämmeritel koguda tuhandeid maili aadresse
kergeusklikelt. Tagajärjed annavad tunda lõptute spämmidena teie mailboxis. Ma
arvan et vähesed on uurinud mida maili headerid sisaldavad...päris palju infot
kirja liikumise kohta tegelikult.

Paberipeal kogumine ja siis korra riskimine ja ära saatmine on ehk kõige
turvalisem variant.

Samas ei välista ma et see ka õige asi ei oleks...olge lihtsalt ettevaatlikud.

Sixten

ITV - Sinu lemmiksaated internetis!
http://www.itv.ee

Keskkonnakorraldajate infoportaal http://www.keskkonnakorraldus.net/