[ks] lõpukink

  • From: Katrin <piripinn@xxxxxx>
  • To: ks@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 9 Jun 2004 08:10:21 +0300 (EEST)

Tere hommikust!

Ma lähen täna raamatupoodi, kui midagi olulist vahele ei tule, ja vaatan seal
veits ringi. Äkki leian midagi põnevat ja siis saaks selle rahasumma ka ära
otsustada.

Kas keegi Elen-Maarja telefoni numbrit või maili aadressi teab. Peaks temega
ühendust võtma ja küsima, et kuidas nende vanema kursuse omadega jääb.

Sellinna palve veel, et äkki oleks nendel, kes seda kirja on näinud, võimalik
helistada inimestele, kes pole listis endast märku andnud (võimalusel võiks ka
vanema kursuse omadega rääkida). Tundub, et inimesed on kõik endal nädala
vabaks võtnud, puhkama läinud ja ei ole internetiga väga tihedalt seotud. Ma
ise üritan Maarja, Ave ja Kristiga ühendust võtta.

Tervitades,
Katrin

ITV - Sinu lemmiksaated internetis!
http://www.itv.ee