[ks] Re: lisa?

  • From: "Katrin Soosaar" <katrin.soosaar@xxxxxx>
  • To: <ks@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 27 May 2002 15:27:16 +0300

Mingi aeg tagasi uuris nats selle kohta. Asi peaks nii olema, et kui teaduskond
ja komisjon omapoolse nõusoleku annab, siis on võimalik selline asi nagu
järelkaitsmine, mis peaks aset leidma augustis.

Räim aga väitis talvel, et meile sellist asja ei võimaldata, kuna meid on nii
vähe jne.

Rääkisin kunagi ka Põdraga tema arvas, et kui on piisavalt tahtjaid (nii 5 in.
kanti näiteks), siis võiks asi täitsa võimalik olla. Siis tuleks teha dekanaati
vastav taotlus.

kati