[ks] läbu ja Katri

  • From: Jana Sandel <janate@xxxxxx>
  • To: ks@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 13 Sep 2002 14:54:46 +0300 (EEST)

Põhimõtteliselt oleks ma nõus asja natuke korraldama küll, vabaaja puudumise
üle ma praegu kurta ei saa. Probleem on selles, et ma ei tunne neid nooremaid
eriti hästi ega oska nendega kuidagi kontakteeruda.
 Ja mõned G-d võiks ju ka osa võtta, seltsis segasem.
Peale tudengipäevi siis kunagi, või mis sa mõtled?

Katrike, pühapäeval põrutadki siis minema jah. Vaata et sa meiega ikka kontakti
hoiad. See on käsk. Sõlmi siis usinasti tutvusi ja tutvu kohaliku
klubikultuuriga, et siis kõigest sellest meile korralik ülevaade anda. Ära tee
midagi mida ülejäänud ks-d ei teeks!

Tervitused siis ja soovin õnne peatselt iseseisva elu alustamise puhul!!!!

Hot Mobiil - helinad, logod ja piltsõnumid!
http://www.hot.ee