[ks] RE: [ks] õppelepingute tähtaeg 8.september 2008

  • From: veronika <cegirl@xxxxxx>
  • To: ks@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 05 Sep 2008 20:41:43 +0300

Tere,
Mul selline küsimus, et hetkel ma tegin eksamit 29. augustil, ja
tulemust ei tea veel . Et kui ma selle eksami läbi sain, et kas ma siis
ka pean tulema makselepingut sõlmima? Ma saan eksami tulemuse teada
peale 8ndat järgmise nädala keskpaigas umbes. Siis peataks see hinne
sisse kantama, ja ma peaks olema ikka riigieelarvelistes kohtades? Kas
ma olen asjast õigesti aru saanud?
Tervitades,
Veronika

Jaga pilte tuttavatele või kogu maailmale!
1GB kõigile hot.ee kasutajatele tasuta!
http://live.hot.ee/gallery/