[ks] TLÜ AR erialainfo osakonna infotunnist

  • From: Anu Taprimäe <anut@xxxxxx>
  • To: ks@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 10 Sep 2008 14:49:28 +0300 (EEST)

Edastan info.
Anu T.
______________________________________

Tere,
mina olen alates 1.septembrist Matemaatika ja Loodusteaduste Instituudi,
Ökoloogia Instituudi ja Informaatika Instituudi referent.

5.septembril toimus raamatukogus erialainfo osakonna infotund, kus
tutvustati meie osakonna poolt tehtavat. Saadan teile kokkuvõtte seal
räägitust.
Ootame teie tudengeid meie poolt pakutavatele koolitusele. Koolituspäevi
ning- aegu saab kokku leppida telefonil 6659444 või e-mailil
erialainfo@xxxxxxxxxx

Tervitades,
Carolina Schultz

TLÜ Akadeemiline Raamatukogu