[ks] Soome, soome perkelä soome!

  • From: Jana Sandel <janate@xxxxxx>
  • To: ks@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 12 Sep 2002 13:01:19 +0300 (EEST)

  Tere Vana Kere!

Ma ei ole veel jah uurida jõudnud, millal see kurikuulus pralle tuleb. Kui mõnd
kolmanda kursuse oma näen, katsun selgusele jõuda.
Kannatust! Ma ise kujutan ette, et kuskil kuu pooleteist pärast või nii.
Päris kadedaks teeb kohe see sinu mõnus elu. Aga noh, mei hakkavad varsti
tudengi päevad, siis saab ehk vähe nalja.
Nägin ükspäev punapea Helinat. Ja arva ära, mis oli esimene asi, mida ta
küsis... :mida teie Rainer teeb?

Oki-toki siis! Vaat, et liiga targaks ei saa.

Hot Mobiil - helinad, logod ja piltsõnumid!
http://www.hot.ee