[ks] Sixtenile (teistel pole tarvis lugeda)

  • From: Rainer Vakra <Rainer.Vakra.001@xxxxxxx>
  • To: ks@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 9 Sep 2002 17:00:49 +0300

Sixten, ma saadan sulle selle sorexi avakone ara, mis sa tellisid.
Tervist austatud kuulajad.
Aga ma thaksin väga lyhidalt yelda seda, mida mina peaksin t6dema lahtuvalt
eestlaste pikkadest kogemustest ja yletamatudest metsatarede
arhitektuurilistest m6jutustest just viimase kymnendi kiires arengus kui ka
teisest vaatenurgast vaadatuna on tapselt nende pohjuste tulemusel selline
olukord kuigi 90ndatel arvasime me koik teisiti, analyysides alternatiive
majnduse-geoloogilise looduse relvade kaitseliste programmide väljatöötamisel
vee arengu strateegiatel, v6ttes arvesse nii keemilismolekulaarseid andmeid
ning ka labida teravust, vist,(pikk m6tte paus, k8hatus), pohimottelislt noh.
(SUUR APLAUS)
Sina kummardad vaikselt,mitte ylbelt ja votad vastu lilled ja lood uue
valitsuse.

Noh ma vahemalt loodan, et see toimib.

Persse see laks nyyd vist ka sorexi listi. Nii ei pidanud ju minema.