[ks] Re: Rebane palub abi

  • From: "Aarne Tuule" <aarne@xxxxxx>
  • To: ks@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 17 Jan 2005 22:08:19 +0200 (EET)

Ise käisin E.Roosmaa rühmas ... ei oska eriti teistega võrrelda aga suht
lihtne oli küll ... tavaline gümnassi materjali kordamine ja iga nädal
mõned kodused ülesanded, kokku vist 4 lihtsat kontrolltööd ja asi lõppes
sellega, et pidi enda valitud raamatust lugema mingi lõigu ja siis talle
tõlkima :)

Vali Roosmaa!!! =)

Aarne

P.S. Taoliste teemade arutamiseks on meil ka suurepärane foorum .. teadagi
kus :)

On Mon, 17. jaanuar, 12:52, Kristi Graf kirjutas:

Keskkonnakorraldajate infoportaal http://www.keskkonnakorraldus.net/