[ks] Re: Moi suomen poika!

  • From: Rainer Vakra <Rainer.Vakra.001@xxxxxxx>
  • To: ks@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 11 Sep 2002 11:45:36 +0300

Millal rebaste pidu on??? Ma tulen kohale. Kindlasti saatke mulle kuupäev
v6imalikult vara.
Aga loengud on tase,ma ei vota yhtegi loengut oma teaduskonnast.
loengud on naiteks sellised
Soome keel
Keskkonna6igus
Baltiriikide majandus
Euroopa keskkonnaprobleemid
Majanduse kahju keskkonnale
Metsamajanduse alused
jne.
Elu on ka kova,ei noh poleks arvanud,et soomes nii tase voib olla.
Kui oled siin mingi paarpäeva ei saa nagu arugi aga kui elad...
Ma ei tea, mida pinge raagib...
Aga pliksid tase.Esiteks on noored soomlased nagu juba eestlased sajandeid
tagasi,hoolitsevad oma valimuse eest,pole paksud jne.
Lisaks on aaa..Siin ylikoolis 6pip 40000 6pilast ja 3000 vahetus
opilast,kellega mina p6hiliselt suhtlen. Soomekeelt p6him6tteliselt ei raagigi
ainult inglise keelt. Vahetus opilastest soome keelt ei pane peaaegu keegi.
Mina elan koos kreeklase ja yhe moskva kutiga. Korval elavad itaallased,hisp.
jne.
Iga ohtu on mingi yritus.
Igatahes musi ja kalli.
olge tublid