[ks] KS-21, KS-31

  • From: "Kylli Kylaots" <lille.pisar@xxxxxxx>
  • To: ks@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 20 Oct 2004 15:15:52 +0200

KMH ja KA eksam,
Põder plaanis meie eksamit teisipäevale (26.10), aga kuna see on vaba nädal ja
väga paljud meist on sel ajal Tallinnast väljas, pakkusime Põdrale välja uue
aja.
1. november (esmaspäev) kell 14.00.

Sellest tulenevalt: ma jõudsin seda plaani arutada geoökoloogidega, KS-21 ning
poole KS-31ga. Nii et kõik, kes sellest veel kuulnud pole, nyyd on teil
võimalus oma arvamust avaldada tänase päeva jooksul. Kui ümberlükkamatuid
põhjuseid, miks eksam ei peaks sel ajal toimuma, ei tule, siis lähen homme M.
Uibo poole uurima ruumi, kus saaks eksamit teha  ning selle leidmisel annan
Põdrale teada meie kindlast soovist teha eksamit 1. nov kell 14.00.

Kõigile veel teadmiseks, et geoökoloogidele see aeg sobib, samuti enamusele
KS-21le ning samuti kõigile KS-31le, kellega ma jõudsin rääkida.

Arvamused on oodatud maili teel, kui ka telefoni teel (56 626 952)

Külli
KS-31

-- Everyday.com --
Hot-or-Not - on nad siis kuumad või mitte?
http://www.hotornot.ee.everyday.com/