[ks] Re: KS-11 palun vastake!

  • From: "Kristel Lopsik" <crys_tal75@xxxxxxxxxxx>
  • To: ks@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 31 May 2004 16:34:56 +0300

Tere,

vabandan, vabandan.
Sooviks esimest pilti. Mis viisil ja millal saan ma sulle raha anda?
Ma ei tea, kas sa pead koostama ka mingisugust reedese eksami vastamise järjekorra graafikut, kuid ma juba Siskale ka millalgi kirjutasin, et ma tahaksin vastata lõpus, sest mul on samal päeval veel hommiku poole kaks eksamit:(. Et kui sa seda pead siiski tegema, siis palun nihuta mind kuskile tagatippu.

Tänan!
Kristel.

From: "Sirly Raavel" <sirly.raavel.001@xxxxxxx>
To: <ks@xxxxxxxxxxxxx>
Subject: [ks] KS-11 palun vastake!
Date: Mon, 31 May 2004 15:38:18 +0300

Tere! Aarne, Kete, Kai, Marten-Ingmar, Jörgen, Triinu, Ksenia, Kristel ja Tagni.....te pole veel oma pildisoovi mulle öelnud, palun tehke seda tänase päeva jooksul!

Protect your PC - get McAfee.com VirusScan Online http://clinic.mcafee.com/clinic/ibuy/campaign.asp?cid=3963

Keskkonnakorralduse foorum:
http://www.zone.ee/keskkonnakorraldus/forum/forum.php