[ks] Fwd:Eksmati Hunt kutsub sünnipäevale!

  • From: Liis Truubon <liistruubon@xxxxxxxxx>
  • To: KS "Baka�pe" <ks@xxxxxxxxxxxxx>, KS "Mag�pe" <keskkonnakorraldus@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 8 Mar 2006 21:28:54 -0800 (PST)

Fwd

Tere!

Kallid sõbrad! Neljapäeval, 16. märtsil kell 20.00 kutsun mina, laia
laane parim poeg, teid Poseidonisse oma sünnipäevapeole!

Koos teiega tulevad mulle südamlikke ja tuliseid õnnitlusi edasi andma
ka Juulius, Juuli, Villem, Pedareserv, Singer Vinger ja veel mitmed
teised.

Lisainformatsiooni minu sünnipäeva kohta võid ammutada kooli pealt. Ja
siis veel www.esindus.ee/tlypidu

Eksmati Hunt

Yahoo! Mail
Bring photos to life! New PhotoMail  makes sharing a breeze.