[koita_tous] koita tous the movie...

  • From: "Zacharenia Nikitaki" <zacharenia@xxxxxxxxx>
  • To: koita_tous@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 11 Dec 2006 23:38:29 +0200

καλησπέρα σας!
να σας υπενθυμίσω οτι το κοιτα τους βρισκεται ασυμπίεστο στο πισι μου.
όποιος κομπιουτερακιας μπορει ας ερθει να το συμπιεσει, (κερναω
καφέ,τσιγάρα, φαγητό και άλλα...)
καταλαμβανει 67,8 GB, τα αρχεία ειναι .avi  και περιλαμβάνει τις παραστάσεις
28&29 Μαρτίου καθώς και extras με τον Ποντίκα.
εγώ τό χω δει δεκάδες φορές, για σας το λεω , για να το κανουμε dvd και να
το μοιράσουμε.
αν έχει κάποιος αλλος φωτογραφίες(Δώρα, τις φωτό του Σαλάτα, πλιιιιιιζζ) ή
video παρακαλώ να μου τα δωσει,
να συγκεντρωθούν, να τα κοπιαρω για όλους.
μπορουμε να κανονίσουμε και προβολή.

φιλια πολλά!

Υ.Γ. καλή αρχή στους  Μηχανικούς Του Φτηνού Μελοδράματος!!!!!!!!!!