[koita_tous] Re: [koita_tous] Ανεβαίνω!

  • From: papaki <theodora.papa@xxxxxxxxx>
  • To: koita_tous@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 1 Nov 2006 11:38:44 +0200

θα ηθελα και εγω με την σειρα μου να σας ανακοινωσω οτι η μητερα μου με
απειλει με αποκληρωση και αυτο γιατι κατα την διαρκεια της θρυλικης
πλεον παραστασης ''κοιτα τους'' εχασα
ενα τσακπινικο ζευγαρι γοβες μαυρες που της ανηκαν. Αν καποια
συμπρωταγωνιστρια (ή συμπρωταγωνιστης) γνωριζει κατι ή χρησιμοποιει αυτο το
ζευγαρακι γοβες παρακαλω να με ενημερωσει . ΔΕν Διδεται αμοιβη . Ευχαριστώ

2006/10/31, Kostas Katsaros <kostas.katsaros@xxxxxxxxx>:

Στέλνω σ' αυτή τη λίστα έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού μου το
ενδεχόμενο να έχει διαγραφεί άπαξ δια παντός.
Message in a bottle, λοιπόν: ανεβαίνω Αθήνα αυτό το σουκού. Θα
υπάρξει πρωτοβουλία ενεργοποίησης, ξηγημένα πράματα. Μη φανταστείτε
τίποτα το τρομερό, δε θα πονέσει κανείς. Απλώς, κανά ποτάκι δε θα
'βλαπτε. Θα ειδοποιηθείτε αρμοδίως.