[koita_tous] bou hou hou

  • From: "Adam Doulgerakis" <adamdoul@xxxxxxxxx>
  • To: <koita_tous@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 7 Jun 2006 15:02:31 +0300

Αγαπητοί μου συμπαίχτες, για άλλη μια φορά δεν θα μπορέσω να παίξω μαζί σας!
Ένας συνδιασμός από πολύπλοκες καταστάσεις, διαμορφώνουν μια περίσταση τουλάχιστον το ίδιο ανελαστική με του Ψαθά! (φαντάσου)
Όμως, φοβάμαι οτι αν συνεχίσω έτσι τα άλλα παιδάκια δεν θα με παίζουν πια... και εγώ θα μείνω μόνος μου και το πολύ πολύ να παίζω λάστιχο, με παρέα κανα δέντρο. Γι αυτό θα ήθελα να σας παρακαλέσω να μην μου θυμώσετε ούτε αυτή τη φορά! ελπίζω να με θυμάστε κι εμένα όταν θα πηγαίνετε για μπάλα, και να μου λέτε να έρχομαι παρέα σας...
Σας φιλώ και (για απόψε μόνο) σας ζηλέυω!!