[knjigofili] Re: mara je genije zar ne. pitanje za zagrebcane

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <knjigofili@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 18 Dec 2006 21:12:46 +0100

Ja to jos nisam citao, ali planiram.
Gric je naziv za zagrebacki gornji grad, tj. povijesnu jezgru Zagreba.
Mandusevac je izvor vode, koji se danas moze naci na glavnom zagrebackom trgu, Trgu bana Jelacica, koji je do 90-ih bio poznat kao Trg Republike.
Regards

ICQ #274696026
----- Original Message ----- From: "Milan" <milned@xxxxxxxxx>