[knjigofili] Re: Tko nam cita knjige?

  • From: "Viktor Zivojinovic" <zzviktor@xxxxxxxxx>
  • To: <knjigofili@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 15 Dec 2006 10:30:46 +0100

Meni naravno smeta i te knjige ne mogu citati kada ih cita Ljubica Berberovic.

Ima odlicnih spikera u novosadskoj biblioteci. Knjige iz novog sada su mniogo
kvalitetnije nego knjige iz beogradskog saveza slepih. Pricam o  ocuvanosti
kaseta, kvaliteti zvuka i kvalitetu onoga ko cita.

Knjige u mp3 formatu su za ove iz Beograda misaona imenica.