[knjigofili] Re: Stephen King

  • From: "Tanja" <tanja.kleut@xxxxxxxxx>
  • To: <knjigofili@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 2 Dec 2006 11:00:45 +0100

E, e, e, ne se zaletavat:) S obzirom da su romani prozeti nadnarabnim onda su
cesto i mjesta koja bira za svoje likove izmisljena.
No dobro, ja vam saljem par knjigica koje sam iskopala na svom kompu od Kinga.
Brijem da sam ih imala jos, ali trenutno nisam u mogucnosti doci i do ostalih.
BTW, na njegovoj stranici
http://www.stephenking.com/
  mozete poslusati i djelice koje on cita, i valjda jos neke intervjue itd.
Jedino treba imati real player ili nesto slicno.

  Uzivajte!

  P.S. td0 u rar.