[knjigofili] Re: Popis knjiga i jedan prijedlog

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <knjigofili@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 3 Dec 2005 17:54:48 +0100

OK... Mislio sam da ja imam dosta knjiga, ali ovo me dobrano nadmasilo.
Vidim iz ovoga da je veci dio moje skromne kolekcije potekao od tebe. Ja sam kod Krune jendom prilikom pokupio brdo knjiga, a evo, sad mi je jasno odakle su dosle, hehe.
Svejedno cu i ja dobaciti popis, jer imam nekih stvari koje nisam pokupio od njega, pa cemo se dogovorit kako dalje.
Regards