[knjigofili] Re: PARALELNI SVIJET

  • From: "DAVID PODREKA" <david_podreka@xxxxxxxxxx>
  • To: <knjigofili@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 1 May 2007 16:47:10 +0200

Pozdrav svima!

Igrao sam se danas malo vise sa ovom ekstenzijom i definitivno je tocno da
ona ima svojih prednosti.

No kad je slanje nekog Wordovog dokumenta u pitanju, jos se uvijek puno
bolji rezultati postizu ako dokument sa klasicnom .DOC ekstenzijom
komprimiramo u npr .RAR koga namjestimo na BEST. Tako sam ja uspio dobiti
spakiran dokument cija je velicina bila samo 232 KB dok je izvorno iznosila
1,04 MB. Taj isti izvorni dokument kada sam ga ja pretvorio u ovu novu .DOCX
ekstenziju bio je velik 535 KB, uz napomenu kada sam komprimirao i taj
dokument sa tom novom ekstenzijom u .RAR dobio sam velicinu 536 KB, dakle
rezultata gotovo da i nije bilo, pa sad na vama je da vidite sto vam se cini
boljim i prakticnijim za koristenje pogotovo kad je u pitanju slanje neke
knjige preko Interneta i sl...

David