[knjigofili] Re: Koju igru igras?

  • From: Sasa Grbic <gsasa@xxxxxxxx>
  • To: <knjigofili@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 8 Sep 2006 12:53:57 +0200

E, bas si me nasmijao.
  ----- Original Message -----
  From: Gordan Radic
  To: knjigofili@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Friday, September 08, 2006 1:12 AM
  Subject: [knjigofili] Re: Koju igru igras?

  Ja se zasad necu logirati na forum. Cim se ja ulogiram forum se ugasi:). Na
prvi forum se dugo nisam ulogirao, i kad sam se konacno odlucio, riknuo je za
tjedan dana. Kad se otvorio novi, registrirao sam se odmah i nije dugo trajao.
Postedit cu vas lose srece neko vrijeme, pa ako potraje, onda me eto opet. Ako
i tad padne, onda je stvarno do mene:).
  Regards

  ICQ #274696026