[knjigofili] Re: Knjige

  • From: Zlatko Sobočan <Zlatko_S@xxxxxxxxxxxx>
  • To: "Knjigofili \(Lista\)" <knjigofili@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 25 Sep 2006 11:08:26 +0200

   Pozdrav svima,

Dalibore, vecina arhivera ima ugraden alat za izradu tzv. Self-Extracting (SFX) arhiva. To su arhive za cije dearhiviranje (razimanje) ne trebas imati nikakav program nit moras znati s kojim programom su napravljene. Prilikom kreiranja takve SFX arhive one u sebe ugrade sav potreban alat za svoje dearhiviranje.

SFX alat ima i WinRAR i WinZip. Oni rade na nacin da prvo napravis osnovnu arhivu tj. RAR ili ZIP datoteku. Zatim, kad oznacis tu RAR ili ZIP datoteku pojavi se naredba:
Create Self-Extracting Archive
Kod WinZipa je to:
Create Self-Extractor (.Exe)

Windowsi XP Pro imaju takoder ugraden alat za izradu SFX arhiva. Zove se "IExpress Wizard ", a pokrece se tako da u izbornik Start >> Run... upises:
iexpress
i slijedis korake carobnjaka (wizard).

Za ove knjige upotrijebio sam 7ZIP, mozda UHA arhiver. To su arhiveri koje koristim kada mi je potrebna izuzetno visoka kompresija podataka.

Lijep pozdrav,

Zlatko

----- Originalna poruka ----- Šalje: "Dalibor Savic" <savadm@xxxxxxxxxxxxxxx>