[knjigofili] Re: FTP na Globalnetu nije nikad...

  • From: "Rundek" <nikola.rundek@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <knjigofili@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 9 Sep 2006 19:02:59 +0200

Zdravo!

Ili ja ne znam s tim raditi ili što drugo, ali meni stalno izbacuje grešku.
Nešto tipa da ftp ztrenutno nije dostupan, te da probam kasnije.
Možda Gordane trebaš obratiti pažnju na činjenicu da globalnet u zadnje
vrijeme ima poteškoća: najprije sa serverima za e-mail, a jučer, recimo, sa
cijelim sustavom povezivanja.
Dobro, danas radi, ali Bog će znati koji su njihovi zakutci ranjivi.