[knjigofili] Re: Crnac na splitski nacin

  • From: "DAVID PODREKA" <davidpodreka_hr@xxxxxxxxxxx>
  • To: <knjigofili@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 15 Dec 2006 00:09:10 +0100

Gordane, samo ti to salji!

David

----- Original Message -----
From: Gordan Radic
To: knjigofili@xxxxxxxxxxxxx
Sent: 14. prosinac 2006 23:54
Subject: [knjigofili] Crnac na splitski nacin

Pozdrav svima.
Ne znam tocno kojim povodom, Multimedijalni kulturni centar Split objavio je
roman "Crnac", autorice Tatjane Gromace iz Siska na zvucnom mediju. Roman je
izdan 2004. godine za zagrebacku izdavacku kucu "Durije" (nadam se da se
tako pise), a MKC Split je zvucnu varijantu snimio nedavno i takodjer ga je
izdao kao elektronicku knjigu.
Kao sto sam vec i gore napisao, ne znam kojim se povodom ovo tocno desilo,
no omot CD-a je s unutrasnje strane otiskan brajicom, a u samom uvodu CD-a
spikerica kaze da je roman objavljen za osobe ostecenog vida ili s
poremecajima citanja.
Roman cita sama autorica, a koliko sam uspio vidjeti iz imena fajlova ima
138 stranica. Na CD-u zauzima 320 mb, i rado bih ga poslao svima preko You
Send It-a, no morat cu ga nazalost prekodirati na manju kvalitetu, jer su
snimatelji napravili po meni jedinu gresku i ukodirali ga u kvaliteti 320
kbps stereo, pa se nadam da cu to uspjeti smanjiti bez gubitaka kvalitete.
Ako je netko zainteresiran, javite se.
Na kraju, nadam se da ova inicijativa MKC-a iz Splita nece biti jedina, te
da ce i ostali izdavaci i autori poceti razmisljati o potrebama osoba
ostecenog vida i s drugim problemima koji ih sprijecavaju u samostalnom
citanju.
Regards

ICQ #274696026

--
15:41

Copy addresses and emails from any email account to Yahoo! Mail - quick, easy
and free. http://uk.docs.yahoo.com/trueswitch2.html