[knjigofili] Re: Besplatne mp3-knjige na engleskom

  • From: "Marijan Janev" <janevm@xxxxxxxxx>
  • To: <knjigofili@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 28 Jun 2006 08:50:42 +0200

Ni jedna od navedenih knjizhnjica jos dosta vremena nece postavit svoje knjige
na internetu u .mp3, a osim toga clanarina za njih, doista mala, ipak postoji,
sto znachi da nisu besplatne.
Na koncu, ne znam vec koliko puta sam molio djelatnike HSS-a da mi shalju
knjige na CD-e, bar one knjige koje imaju na CD-u, al chak nisam dobio odgovor
zbog chega mi ih ne shalju. Ocito da postoji razlicit odnos prema clanovima iz
Hrvatske i inozemstva, jer njihova tvrdnja da nemaju adekvatan omot je naprosto
smijeshna.
Beogradska biblioteka kaze da jos uvijek nije zapocela sa prebacivanjem knjiga
na CD, a novosadska biblioteka je pocela prije par godina, al odavno nisam
kontaktirao tamosnje ljude tak da ne znam shto je shto od onoga sto se prica.
Dakle, lakonski odgovor ni iz daleka ne pogadja bit diskusije. :)
Bok svima.
Marijan iz prevruceg Skopja