[kfar_etzion] כתשובהלשאלותרבות - פעילויותהקיץ

  • From: שולי שוורץ <shultza8@xxxxxxxxx>
  • To: כפר עציון <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 23 Jun 2014 19:54:03 +0300

שלום לכולם,

הורים רבים שאלו אותי שלל שאלות בעניין (ובצדק) לכן אני שולחת את המייל הזה,

הוא מעט ארוך אך אני מקווה שהוא יענה על השאלות שלכם,

אז להלן רשימת מפעלי הקיץ בהם ילדי הקיבוץ לוקחים חלק-

נתחיל בארועי הקיבוץ הדתי –

ההרשמה לפעילויות אלו מתבצעת דרכי-

כיתות ז- *המרוץ לקיבוץ הדתי*-

*פרטי הפעילות:*

*מועד התחלה* – יום רביעי, י"ח בתמוז, 16 ביולי 2014.

*מיקום ושעת התכנסות* – מרכז הארץ (פרטים מדויקים בהמשך).

*מועד סיום* – יום חמישי, י"ט בתמוז, 17 ביולי 2014.

*מיקום ושעת פיזור* – מקום עלום במרכז הארץ, סביב השעה 14:30.

*תוכן הפעילות:*

ברוכים הבאים לתנועה! משחק קבוצתי מתגלגל. המשתתפים יקבלו משימות מגוונות
שפתרונן יוביל אותן למשימה הבאה. המשימות יכללו אתגרי ידע ומחשבה לצד אתגרים
פיזיים, כשהכל נע סביב תנועת הקיבוץ הדתי ודרכה הרעיונית. המשחק יתגלגל בתנועה
רגלית ורכובה, כשבערב נתכנס ללינה משותפת באתר עלום (אחת המשימות היא להגיע
אליו) בו המשחק יופסק ותהיה פעילות כללית להיכרות ולחוויה. למחרת בבוקר המשחק
יתחדש. הפרס לזוכים: שולחן פינג-פונג גדול למועדון.

עלות לחברי מועדון הקיבוץ הדתי וחברי התנועה-45 שח ולתושבים 70 שח.

תאריך אחרון להרשמה- ו' תמוז-4.7

כיתות ח – *גדוד העבודה* –

*פרטי הפעילות:*

*מועד התחלה* – יום שלישי, י' בתמוז, 08 ביולי 2014.

*מיקום ושעת התכנסות* – הר ברקן, בשעה 09:30 בדיוק

*מועד סיום *– יום חמישי, י"ב בתמוז, 10 בפברואר 2014.

*מיקום ושעת פיזור* – עמק המעיינות (מיקום מדויק יימסר בהמשך), 16:00

*תוכן הסמינר:*

שלושה ימים בעקבות "גדוד העבודה" המיתולוגי. חוויה רב יומית של חלוציות,
קבוצתיות, שוויון ושותפות. קבוצות העבודה יקבלו משימות, יחיו חיי חלוציות
ויקיימו יחסי שיתוף ושוויון בינם לבין עצמם ובין קבוצתם לשאר הקבוצות. נעסוק
בקיום איזונים בין מערכות שונות – אנושיות, סביבתיות וכלליות, הכל באווירה
נטולת פוסט-מודרניות וציניות מיותרת. מהחוויה הפרטית נתקדם לדרגת הקבוצה והכלל.

עלות לחברי מועדון הקיבוץ הדתי וחברי התנועה-235 שח, לתושבים 350 שח.

תאריך אחרון להרשמה – יום חמישי, כ"ח סיון, 26.7

מחנות בני עקיבא-

הרשמת חברים מתבצעת דרכי, הרשמת תושבים מתבצעת באתר ההרשמה הממוחשבת של בני
עקיבא באתר של בני עקיבא - https://rishum.bneiakiva.org.il/

תאריך אחרון להרשמה טרם פורסם, אעדכן בהמשך,

המחירים המעודכנים לקיץ תשע"ד:

*מחנה*

*מקום המחנה*

*תאריכי המחנה*

*מחיר** מחנה*

*תאריכי הכשרת מדריכים*

*נבטים *

יער שלמון

כא-כב אב,

 17-18.8

255

יז-יח אב,

 13-14.8

*ניצנים*

יער עופר

יד-טו אב,

 10-11.8

255

י-יא אב,

 6-7.8

*מעפילים*

יער עופר

טו-יח אב,

 11-14.8

465

י-יב אב,

 6-8.8

*הרא"ה*

מחנה נודד בהרי ירושלים

טו-יח אב,

11-14.8

495

כט תמוז-ג אב,

 27-30.7

*סיירים*

יער עין זיתים

טז-כא אב,

 12-17.8

630

י-יד אב,

 6-10.8

מדרג הנחות האחים (ללא חישוב מדריכים):

אח שני- 30

אח שלישי- 55

אח רביעי- חינם!! (למחנה במחיר ההכי נמוך).

היציאה למחנות מותנית בתשלום חברות-

לכפר עציון יש הסכם עם בני עקיבא שמוזיל את החברות משמעותית-

אח ראשון - 190 שח

אח שני- 180 שח

אח שלישי – 110 שח.

כמו כן היציאה מותנית ביציאת המדריכים להכשרה למחנה, אז הורי המדריכים אנא
שימו לב לתאריכים.

חניכי שבט נבטים או ילדים שמעולם לא יצאו למפעלים תנועתיים עליי להכניסם
למערכת הממוחשבת של בני עקיבא לכן אנא שלחו לי במייל חוזר- שם, תעודת זהות,
טלפון בבית ותאריך לידה.

--
רק טוב,
שולי