[kfar_etzion] שער כפר עציון

  • From: אפרים סומך <somc@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: הד כפר עציון <hedhakfar@xxxxxxxxx>, תפוצה כפר עציון <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 24 Feb 2010 11:56:40 +0200

לכולם שלום
בשעה טובה החל מתחילת שבוע הבא תיכנס מערכת התראות גדר אלקטרונית לפעולה באופן מלא
צמוד למערכת בבודקה תהיה חוברת הסבר קלה להבנה.בכל התראה שתהיה עם צפצוף מתקבלת
הודעה כתובה אצלי ובמוקד הגוש.בכל מקרה על השומר לדווח לי מיידית.
השבוע הותקנו סורגים בבודקה בשל העובדה שמערכת הפיקוד המרכזית של הגדר נמצאת בפנים
וחייבת להיות מוגנת לחלוטין  .והתמגנות ככל הניתן לשומר בשער.
אני שב ומבקש מהשומרים בשער ובפטרול לשים לב ולייחד ערנות יתרה לכל דבר מחשיד
ולדווח מיידית אלי או למוקד הגוש.
בכל הארה/הערה ניתן לפנות אלי
                                            בברכה   אפרים