[kfar_etzion] סידור רכב

  • From: מיחשוב כ\"ע <compshop@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: KFAR ETZION <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 17 Nov 2005 18:34:23 +0200

שלום לכולם,
סיפור המעשה:
היום בארבע ורבע לערך מצאתי ש"אין סידור רכב".
אתרים אחרים עולים בלי בעיה ואילו הקישור לסדרן  לא מגיב.
לאחר בירור קצר הבנתי שהתקלה בחברה, ולא אצלנו.
 התקשרתי לחברה והעניין סודר תוך עשר דקות. (הצל"ש בדרך!)
אלא מה...בזמן הקצר של התקלה מצאתי שהחזירו מפתחות לתיבת הדואר של סדרן הרכב  אבל
לא טרחו להתקשר אלי לדווח על התקלה.
סידור הרכב הוא מערך חשוב,דחוף ומקבל עדיפות גבוהה בטיפול בבעיות ככל שאפשר.
לכן אני מבקש - אם ראית שיש תקלה נא לדווח מייד.

ובסוף הבקשות הקבועות.
נא לא להתקשר בענייני עבודה לטלפון הביתי 232 וגם לא להשאיר שם הודעות בענייני
עבודה.
 דחוף  - להתקשר לפלאפון שלי   62321   (050-5836418) .
אם איני יכול באותו רגע לענות תשאירו הודעה.    אני אקבל את ההודעה. אל תצלצלו
שנית ושלישית ורביעית כל חצי דקה. פשוט תשאירו הודעה.
לא דחוף - התקשרו למשרד שלי 321.
 אם אני לא שם תשאירו הודעה.
ואחרון  חביב ושגעון פרטי שלי.
תנסו לא לחטוף אותי על השביל  "בהזדמנות" .
 לא תמיד יש לי את היומן ולא אתחייב לזכור שיחות חטופות על השביל .
אם יש בעיה תתקשרו או תכתבו לי דואר אלקטרוני או פתק מסודר לתיבת הדואר.
שבת שלום
שלום
Checked by AVG Free Edition.