[kfar_etzion] ניהול רשימת תפוצה

  • From: Yaacov Taube <yankee@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: KE list <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 12 Oct 2006 14:39:42 +0200

שירית, שלום

בדקתי את הסטטיסטיקה של רשימת התפוצה.

הרשימה קיימת מאז 12/2003. יש 119 מנויים.

מתחילתו היו 1086 מיילים סה"כ שנשלחו לרשימה. זה בערך מייל אחד בממוצא ליום בסה"כ.
נניח שבתחילה היו מעט מיילים עד שהחברים הבינו איך עובדים עם זה.
בחודש עם הפעילות הרבה ביותר היו בממוצא 4-5 מיילים ליום לרשימה. בחודש ספטמבר
2006 היו 2.5 בממוצע ליום.
באוגוסט 2006 היו 94 מיילים שזה קצת יותר מ-3 מיילים ליום. יש בממוצא 2-3 מיילים
ליום לרשימה מאנשים שאינם מנויים (אני עוצר אותם והם מגיעים למנויים).

לדעתי זה לא הרבה בכלל. אם יש לך בעיה עם הרבה מאד מיילים ליום אני מציע שתיצור
כללים שיכול לכוון מיילים מסוג מסויים לתייקיה מסויימת. זה מה שאני עושה.

אשמח לשמוע הערות.

ינקי